Що вважається піаром: основні поняття та приклади

Піар, скорочене від англійського "public relations" (суспільні відносини), є важливою складовою будь-якого успішного бізнесу. Однак, поняття піару не завжди однозначно і часто схильна до різночитань.

В основі піару лежать стратегії та методи, спрямовані на створення, підтримку та зміцнення громадської думки про компанію, товар чи послугу. Піар включає безліч аспектів, таких як зв'язки з громадськістю, медіапланування, співпраця з блогерами і впливовими особистостями, створення позитивного іміджу і т.д.

Важливо відзначити, що піар не обмежується лише промоцією, рекламою чи спілкуванням із журналістами. Він включає широкий спектр діяльності, спрямованої на встановлення та підтримку довіри та позитивного ставлення до компанії з боку клієнтів, партнерів та громадськості в цілому.

Що вважається піаром
КонцепціяОпис
СпонсорствоФорма просування товарів, послуг або організацій, за якої спонсори надають фінансову підтримку певним заходам, натомість отримуючи рекламні переваги.
РекламаПроцес популяризації товарів, послуг або ідей через різні засоби масової інформації з метою залучення уваги та підвищення продажів.
PR-акціїКомплекс заходів щодо створення та підтримання позитивного іміджу організації, які можуть включати проведення прес-конференцій, організацію прес-турнів, написання прес-релізів тощо.
ІнфопривідАктуальна подія, новина чи факт, що є приводом для піар-комунікації та активного просування товарів чи послуг.
Соціальні мережіПлатформи, призначені для спілкування та взаємодії користувачів, які можуть бути використані для піару через публікації, рекламу та коментарі.
ЗМІЗасоби масової інформації, що включають газети, журнали, телебачення, радіо та Інтернет, які можуть бути задіяні в піар-кампаніях для поширення інформації.

Public Relations (з англ. зв'язку з громадськістю) – це комплекс технік і стратегій, спрямованих на побудову комунікації та взаєморозуміння з цільовою аудиторією для зміцнення довіри, управління репутацією, підвищення впізнаваності та просування бренду, особистості або іншого суб'єкта.27 березня. 2023 р.

Що включає в себе піар?

Public Relations, зв'язки із громадськістю). Для початку, хотілося б сказати, що PR включає не тільки зв'язок з суспільством, а куди більше. Це комунікація у найширшому сенсі: спілкування з клієнтами, партнерами, державними органами, аналітиками та пресою.

Що є об'єктом піару?

Об'єктом PR-кампанії є свідомість та поведінка членів цільових аудиторій організації, що функціонують у рамках конкретної проблемної ситуації. "Об'єкт обирається залежно від цілей, які переслідує суб'єкт зв'язків із громадськістю. У кожному конкретному випадку суб'єкт обирає "свою" громадськість.

У чому різниця між рекламою та піаром?

Головне про різницю між рекламою, маркетингом та PR Маркетинг – це про стратегію, дослідження, управління продажами товару. Реклама – про продаж тут і зараз, збільшення попиту. PR – про образ продукту, бренду чи особистості.

Які бувають види піару?

Піар буває медійним, інвестиційним, маркетинговим, корпоративним.