Що робити, якщо продавець відмовляється

Якщо продавець відмовляється повертати гроші за неякісний товар, потрібно звертатися до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів – Держпродспоживслужбу. Там допоможуть скласти заявку та візьмуть її на розгляд.

Що робити, якщо продавець відмовляється прийняти товар?

У разі відмови – звернутися до Росспоживнагляду; 4. Подати позовну заяву до суду. Передати свою претензію можна або безпосередньо продавцю, або до Росспоживнагляду поштою або в електронному вигляді. Якщо адміністрація магазину відмовиться приймати заяву, її можна надіслати рекомендованим листом.

Куди звернутися, якщо продавець не приймає товар?

Скарга до Росспоживнагляду Якщо в магазині не приймають товар назад, хоча за законом повинні, ви можете поскаржитися в територіальний підрозділ Федеральної служби з нагляду у сфері захисту прав споживачів та благополуччя людини. Збережена копія